ביטוח עובדים זרים

בישראל, העסקת עובדים זרים הפכה זה מכבר לכורח המציאות. בין אם אתה חקלאי שזקוק לעובדי קטיף, בין אם את בת להורה סיעוד ובין אם אתם הבעלים של מסעדה אסייתית אותנטית, העסקת עובדים זרים היא בלתי נמנעת.
על פי "חוק עובדים זרים", חייב בעל עסק או מעביד לבטח את עובדיו, שאינם אזרחי ישראל. ביטוח עובדים זרים הוא למעשה ביטוח בריאות, והוא מבטח את העובד הזר באותו האופן, שבו מבוטח עובד ישראלי.
חוק עובדים זרים מחייב את המעסיק לבטח את העובד הזר, בין אם שהותו בארץ היא חוקית ובין אם לאו, וללא קשר להיקף העסקתו. ביטוח עובדים זרים מכסה שירותים רפואיים שונים, כמו גם תרופות שאינן כלולות בסל התרופות, וכמו ביטוח בריאות עבור עובדים ישראלים, גם עבור עובדים זרים ניתן לרכוש פוליסת ביטוח, שכוללת הרחבות.
חברות ביטוח רבות מציעות פוליסות של ביטוח עובדים זרים. עם זאת, הפוליסות שונות זו מזו בפרטיהן, כך שחלק מחברות הביטוח מכסות פרטים מסוימים, וחלקן מכסות פרטים אחרים. בהתאם, גם עלויות הפוליסה משתנות, וכעת אתם צריכים להחליט מי מביניהן היא המתאימה ביותר לצרכים שלכם ומי משתלמת יותר.

הכיסוי הביטוחי
אנו מציעים את הפוליסה הרחבה ביותר ללא השתתפות עצמית. בין השירותים הכלולים בפוליסה:
בדיקת רופא כללי
בדיקת רופא מומחה
חדר מיון
צילומי רנטגן, אולטרא-סאונד והדמיה
הוצאות העברת נפטר לארץ מוצאו עד למקסימום 5000$
כרטיס טיסה לחו"ל, בהתאם למצבו של העובד במידה ואינו כשיר לעבודה תוך 90 יום
הוצאות אשפוז בבית חולים
בדיקות מעבדה
תרופות
וכל זאת ללא כל השתתפות עצמית.

בנוסף: הפוליסה כוללת טיפול חירום בשיניים עד 500$. וכן מוות/נכות כתוצאה מתאונה עד לתקרה של 10,000$.

אופן קבלת השירות
השירות הרפואי יינתן על ידי מוקד שרות, הפועל 24 שעות ביממה. המוקד מאויש על ידי מספר נציגי שירות, המסייעים לפונים לקבל את השרות ,הנדרש. במקרה של פניה למוקד, יקבע למבוטח תור לבדיקה רפואית באחד מסניפי קופת החולים, בהתאם למקום מגוריו של העובד. כמו כן תינתן האופציה להזמין ביקור בית החל משעה 19:00 בערב ועד לשעה 6:00 בבוקר, ללא השתתפות עצמית. כל מבוטח יקבל כרטיס מגנטי על שמו, באמצעותו יוכל לפנות למוקד לקבלת השרות הרפואי.

מבלבל? לא בהכרח! בחברת אינטר ביטוחים אנו עובדים עם חברות הביטוח המובילות במשק, אנו מעסיקים כ – 80 סוכני ביטוח, שמייצגים את החברות השונות, ואנו מכירים את השוק על בוריו. לכן אנחנו יכולים לעזור לכם לבחור את פוליסת הביטוח המתאימה והמשתלמת ביותר עבורכם. לאחר שנשב אתכם ונשמע מה מבוקשכם, נוכל להתאים לכם את פוליסת הביטוח הנכונה בשבילכם.
אינטר ביטוחים היא סוכנות ביטוח מרכזית, שמעסיקה עשרות סוכני ביטוח עצמאיים, הפזורים ברחבי ישראל. לכן, אינטר ביטוחים יכולה להתאים בין הצורך שלך לבין חברה שמספקת את השירות המתאים.

התקשרו לברר איך עושים ביטוח לעובדים זרים בטלפון אחד
03-5417100

    דילוג לתוכן